Avatar billede taygoo Nybegynder
05. november 2010 - 20:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backup program der kan....

Jeg er ude efter et program der kan:

1. Tage backup via ftp.
2. Synkronisere fra pc til ftp-server live.
3. Har 30 dages historik på ftp-serveren, og sletter derefter filer der ikke bruges.

Hvis nogle kender sådan et program, vil det være fantastisk. Mvh Lars
Avatar billede niller10 Nybegynder
05. november 2010 - 20:36 #1
www.allwayssync.com - bruger det til at lave backup af 4 mailserver og virker efter min mening kanont..

Niller
Avatar billede 2Mida Praktikant
05. november 2010 - 21:28 #2
#1 : hvad er det for et link? - i bedste fald gustent, med popup vinduer, på et site der ikke handler om backup!?
Avatar billede taygoo Nybegynder
05. november 2010 - 22:07 #3
Avatar billede niller10 Nybegynder
05. november 2010 - 22:09 #4
#2 Beklager, men det var stavet forkert... Det rigtige link har #3 lagt, tak for det :-)