Avatar billede thebayzer Nybegynder
06. november 2010 - 06:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

min 27" iMac blæser mig væk

Når jeg starter min iMac, kører min blæser for fuld drift. Der er oprettet en række '.cab'-filer på skrivebordet. Hvad har jeg gjort ? Hjælp ASAP :) ?
06. november 2010 - 08:22 #1
Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Har du selv 100% instaleret ?

HAR det virket / været bedre ?
Avatar billede thebayzer Nybegynder
06. november 2010 - 14:08 #2
Det er min brors iMac. Den kører 100% original 10.6 og der er ikke installeret nogen specielle programmer, den har ikke været opdateret (den er næsten et år gammel) eller andre spidsfindigheder. Han er ikke computer-minded så det undrer ham (og mig) hvorfor den pludselig opfører sig som den gør.
06. november 2010 - 16:24 #3
PS: Spørgsmålet burde måske nok have været under kategorien ->
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/MacOS/

(Andre i denne tråd ?)
Avatar billede thebayzer Nybegynder
28. november 2010 - 12:11 #4
Eplehuset rådede mig til at bruge apple care....