Avatar billede okjk Novice
07. november 2010 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows live mail 2011

Så skete det der ikke måtte ske. Skulle slette en mail, og fik slettet hele mappen ( hånlig latter er tilladt ).
Er der nogen måde man kan låse eller sikre mapperne imod folk som mig, der af og til er for hurtig på fingrene.
Heldigvis har jeg taget backup, så har kun mistet få mails, men så skal der sorteres osv. efter gendannelse - så en stor hængelås eller lignende ville være godt - håber på løsning så det ikke gentager sig.
Avatar billede HJAELPEN Nybegynder
07. november 2010 - 18:52 #1
du kan bruge microsoft outlook,
der gemmes mails på computeren.
Avatar billede niller10 Nybegynder
07. november 2010 - 19:48 #2
OKJ>> ja, der er en sikker måde ved at bruge en udbyder der tilbyder arkivering og en fornuftig backup løsning.

Ved at bruge et klient program er du ikke sikker.. for selv om du bruger IMAP sletter du den pågældende mappe på server og ikke kun i dit post program, men ved at bruge en udbyder som tilbyder arkivering og backup kan du få din mappe struktur tilbage og de seneste mails.

Mxhotel.no - tilbyder en gratisløsning med arkivering og backup samt syncronisering af kalender, noter, kontakter, opgaver, journaler til en personlig webmail plus en masse andre funktioner som server-side regler som kan oprettes direkte i outlook..

vh.

Niller
mxhotel.no
Avatar billede okjk Novice
08. november 2010 - 16:09 #3
Ok - jeg synes outlook er for omfattende til mig - men tak for svar.
Avatar billede okjk Novice
22. november 2010 - 15:32 #4
Svaret må vel så være nej - man kan ikke låse mapperne - det er ihvertfald min egen konklusion, da jeg ikke har fået et svar til mailen WLM 2011.