Avatar billede pimpz Nybegynder
08. november 2010 - 17:44 Der er 1 løsning

NAS box kontra Home Server (streaming)

Hej Eksperten

Findes der en NAS box som kan håndtere online streaming af video via browseren når man er på farten (hotel, sommerhus) ?

Vil Synology Disk Station DS210+ være en god løsning for mig? Eller skal jeg kaste min kærlighed over en Home Server i stedet for.
Avatar billede pimpz Nybegynder
23. november 2010 - 06:26 #1
Har lavet et par forsøg med en VAIL beta server (Home Server 2) og det ser ud til at være den rigtige løsning for mig :-)