Avatar billede ehau Nybegynder
09. november 2010 - 22:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skrivebordsplacering er ikke tilgængelig.

Jeg har i dag prøvet flere gratise PDF convertere. Heriblandt pdftk, hvilket jeg slettede da jeg ikke kunne finde ud af at bruge det.
Da jeg installerede det, blev der samtidig installeret et (hvilket jeg ikke var klar over) et program der hedder Babylon som vist er et oversættelsesprogram (?). Efter at have udpakket pdftk på skrivebordet, og derefter slettet det og Babylon igen , er min skrivebordsplacering forsvundet. Jeg kan stadig se min skrivebordsbaggrund samt papirkurven, men alle andre ikoner er væk. Hver gang jeg forsøger at åbne skrivebordet i stifinder osv., får jeg følgende besked:

C:\users\mitnavn\desktop henviser til en placering, som ikke er tilgængelig...

Er der nogle forslag?
Jeg benytter Windows Vista home edition.
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
09. november 2010 - 22:48 #1
Hej du

Det kunne tyde på at du har fået en fejl i din registry fil.

Rul PC'en tilbage til lige før du installerede programmet vha.
"All Programs/Accessories/System Tools/System Restore"

MVH
Thomas
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
09. november 2010 - 23:11 #2
Har du checket at mappen c:\users\mitnavn\Desktop overhovedet er der?
Avatar billede ehau Nybegynder
10. november 2010 - 08:41 #3
Hej med dig.
Jeg har har kørt en omgang antivirus, genstartet og wupti - så var den der igen. I papirkurven lå "desktop" og da jeg gendannede den kom alle mine filer tilbage. Jeg kan garantere dig for at den ikke lå der, da jeg skrev i går - selv efter at jeg havde genstartet første gang. Undskyld ulejligheden, men vi er jo ikke alle eksperter :)