Avatar billede finb Ekspert
10. november 2010 - 09:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

GPS kan se hinanden

Findes der en gps på markedet, hvor flere ens gps´er kan se, hvor hinanden befinder sig ?

Mvh finb
Avatar billede j3ppah Novice
10. november 2010 - 09:59 #1
Hehe... der fines sådanne ting, dog er det som regelt ikke i gps'er men en GPS sender du køber... Altså et device der kun er bygget til at kunne blive sporet, fra et andet device...

Problemet er at en GPS (Sådan en du har i bilen) blot er en modtager, altså den lytter blot på sattelitterne "Hvor befinder jeg mig" og kan ikke kommunikere tilbage og sige, "her befinder jeg mig"

Men de devices jeg snakker om mener jeg kan findes på spychest
http://www.spytechs.com/
Avatar billede finb Ekspert
12. november 2010 - 08:39 #2
hej j3ppah

skriv et svar, så du får point.

Mvh finb
Avatar billede j3ppah Novice
12. november 2010 - 09:36 #3
svar her.
Avatar billede pdj Novice
12. november 2010 - 16:42 #4
Der er også http://aura.sygic.com/ det kan noget i den retning. Det kommer an på hvad det skal bruges til.
Avatar billede finb Ekspert
16. november 2010 - 09:07 #5
pdj også godt svar, men nu havde jeg lovet j3ppah point
Kan jeg give pdj point også ?

finb
Avatar billede j3ppah Novice
16. november 2010 - 09:12 #6
pdj bare smid et svar, så deler vi bare :)
Avatar billede pdj Novice
16. november 2010 - 09:54 #7
Jamen tak. :-)
Der er meget forskel på de to løsninger - hvilken valgte du, eller var det bare et spørgsmål af nysgerrighed?

PS: Man kan få noget der minder om SpyTechs udstyr hos Harald: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1301&Grp=&n=10
Avatar billede finb Ekspert
17. november 2010 - 10:39 #8
Næ, bare hvis man bliver væk for hinanden på ferie...
Avatar billede pdj Novice
17. november 2010 - 11:11 #9
(Ehh, du kom til at afvise svaret fra j3ppah ??)
Avatar billede j3ppah Novice
17. november 2010 - 11:26 #10
Det sku ligemeget ;)... er ligeglad med point's, men håber du fandt frem til det du søgte :)