Avatar billede nichlaes Nybegynder
13. november 2010 - 21:19 Der er 4 kommentarer

iPhone App - programmør søges

Hej alle,

Jeg har fundet på noget, som jeg synes er smart. Jeg leder derfor efter samarbejdspartner, som kan hjælpe med at udvikle en iPhone app, da jeg ikke selv besidder de rette kompetencer. Jeg søger en som er dygtig om som kan lide at lave det på hobby-basis.. Altså ikke en form for virksomhed, der ønsker beregning. Målsætningen er at han/hun skal stå for programmeringen i samarbejde med mig, hvorefter efter vi deler fortjenesten på reklame/download omsætning efter at Apple har charged... Splittet bliver efter aftale. Personen skal derfor kunne se potentialet i ideen, være i stand til at realisere den (kode), samt kunne acceptere at der kun vil være profit, hvis app'en bliver populær.

Smider lige dette link for at pitche eventyret: http://epn.dk/teknologi2/computer/article2217766.ece

Jeg vil egentlig gerne lufte idéen, men har lovet mig selv at den første person, som får noget at vide bliver den jeg indgår samarbejde med. Og inden da skal der foreligge en klar aftale. Idéen er nice og simpel (tror jeg) men desværre let at kopiere. Det vil jeg undgå.

Summa Summarum er derfor at jeg skal finde en genial person som er nørdet omkring programmering, kan sit håndværk (dvs. programmere næsten alt, som iPhone 4 soft-ware/hardware tillader) og som egentlig kun mangler selv at finde på en idé :-)

Til info kan jeg nævne at det ikke er lykkedes mig at finde en lign app. Endvidere kan jeg ikke selv vurdere om den er mulig at programmere - (og eftersom jeg ikke fortæller/diskuterer idéen med nogen, skal jeg altså overbevises om at man kan programmere stort set alt hvad der er muligt).

Spørgsmål, fyr løs..

Med venlig hilsen
Nichlaes Engelbreth
Avatar billede dunkeren Nybegynder
22. november 2010 - 09:05 #1
Du har ideen og andre knokler deres røv i laser for at du skal tjene penge, ret smart egentligt.
Men nok ikke holdbart i længden.
Avatar billede nichlaes Nybegynder
22. november 2010 - 19:49 #2
@ Dunkeren:

Her er ikke tale om ...
1. at andre skal knokle deres røv i laser
2. at det er for at jeg skal tjene penge

Som jeg skriver søger jeg en samarbejdspartner, der kan programmere. Udviklingen af en holdbart projekt omfatter langt mere end det.

Havde det alligevel været sådan som du udlægger det, kan det sagtens være en god deal. Ville du ikke knokle din røv i laser for at tjene penge? Mange penge, som du aldrig ville have kommet i nærheden hvad, hvis en som jeg, ikke lod dig få en bid af kagen..?

I øvrigt har jeg erfaret at det IKKE er et problem at finde folk som interesserede.. I modsætning til dig sidder der mange derude, som har sans for en god deal. Måske det er dine holdninger, der ikke holdbare i længden, mester ;-)
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2010 - 15:20 #3
vil gerne prøve det;)
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2010 - 15:23 #4
skriv til mig på Gelardi10@hotmail.com;)