Avatar billede twtp Nybegynder
14. november 2010 - 19:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Driver: LMWP541

Hej Eksperter.

Jeg mangler hjælp.

Har overtaget min lillebrors Computer og der sidder et Wireless Lan PCI adaptor i som hedder LMWP 541. Jeg har ingen driver og har prøvet at søge på google uden held er der nogen der kender en standard driver eller en måde at skaffe en driver der passer.

Jeg har haft kortet ude for at finde ud af producent og det eneste der står på kortet er:

Wireless Lan PCI adaptor model: LMPW541
Made in China..

Det har virket på XP.

Men Win7 kan ikke finde driver.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 20:19 #1
Avatar billede milter Ekspert
14. november 2010 - 20:38 #2
Måske findes der slet ikke nogen driver til Win7.

Hvor gammelt er kortet, og i hvilken computer har det tidligere virket?
Avatar billede twtp Nybegynder
03. marts 2011 - 20:19 #3
lukker har købt nyt