Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. november 2010 - 14:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp i Roskilde

Hej

Er der nogen der lige kan give mig en hånd.
Jeg skal have løst en gåde, og jeg ved at den foregår på Ro's torv.

Jeg skal have billeder og bogstaver og tal til at gå op i en højere enhed.

Billederne der giver de hints der skal bruges findes her: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=0ab62a82-7e88-4595-aa38-e93282101e0f
Avatar billede Beach Mester
16. november 2010 - 18:43 #1
Hov hov... Er det ikke snyd:-)

//Geocacher BeachDK
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. december 2010 - 07:44 #2
lidt
Avatar billede Beach Mester
08. december 2010 - 02:00 #3
Ja jo... Men alle kneb gælder:-)

Hvis du er i nærheden kan vi jo en dag forsøge at løse den sammen. Har en "kvinde min" der er født og opvokset i Roskilde og ret skarp til det der gåde-sjov mens jeg selv mener at have styr på GPSén når der er signal til målet.

//B