Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
15. november 2010 - 19:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med hardwareaccelerationen

Jeg har en Advent 5544no som jeg har fået installeret windows 7 på, men når man starter et program, så skriver den:

Hardwareaccelerationen er enten deaktiveret eller den understøttes ikke af skærmkortdriveren hvilket kan nedsætte afviklingen af spillet. Kontroller at den nyeste skærmkort driver er installeret og at hardwareaccelerationen er aktiveret.

Jeg har søgt på nettet, men kan ikke finde ud af hvilken driver jeg skal bruge. Det eneste der fulgte med computeren var et program som lavede backup da jeg købte den.

Kan nogen hjælpe med problemet vil jeg blive rigtig glad.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2010 - 20:09 #1
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
15. november 2010 - 20:23 #2
Har downloadet programmet, men der står bare at det er en standard vga skærmkort.

Så kan ikke rigtig finde ud af hvilken driver jeg skal søge efter.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2010 - 21:01 #3
ok så er den lidt mere tricky

hent drivermax og lad dig registrere - du har ret til at hente 2 drivere om dagen (tidspunkt -- nøjagtig)

http://www.innovative-sol.com/drivermax/

du gør sådan her

http://www.innovative-sol.com/drivermax/snapshots.htm

husk at tage backup til andet medie når du er færdig
når den du mangler er hentet så benyt lejligheden og få resten med også - der kan være indtil mange

m.v.h
Avatar billede KimPedersen87 Nybegynder
16. november 2010 - 00:23 #4
Du kan prøve at hente EVEREST Ultimate, måske kender det kortet og kan fortælle mere præcist hvad det er for noget. Når du har installeret programmet og åbnet det så kig efter et fane-træ der hedder "Display", klik dig ind på den og se efter fanerne "Windows Video" og "GPGPU". Derfra skulle du kunne se en hel masse informationer omkring grafik kortet, hvis programmet supporter kortet.. De "siger" at de kender over 100.000 hardware produkter.

PS: Kører programmet under engelsk som kan ændres i instillingerne.
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
16. november 2010 - 20:19 #5
treatmenice: Mange tak for hjælpen.. Nu køre det hele som det skal.. Smid et svar.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2010 - 07:47 #6
hent alle hvis der er flere over nogle dag

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2010 - 19:57 #7
du skal huske at mmarkere link #6 for at lukke det rigtigt
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2010 - 08:12 #8
hent alle sammen den foreslog og husk at lægge dem på andet medie - hvis du får brug for driverne om et halvt år ligger de jo bare der og venter og får du ikke brug for dem er det bare godt.

m.v.h