Avatar billede mcpoppe Nybegynder
15. november 2010 - 22:17 Der er 1 kommentar

Fjerne kodeord på .docx

Hej folkens
Jeg sad lige og roede min storebrors computer igennem. Og der fandt jeg en læse beskyttet tekst dokument. Nu er det sådan at min bror døde i 2008. og nu er jeg egenlig lidt interesseret i hvad der står i den.
Min storebror var udsendt for Dansk Luthersk Mission, som bogvolentør og sendte mange mails og breve hjem om hvordan det gik ham nede i Tanzania. Jeg tror det er et brev til hans/min mormor da filen heder "kære mormor"
Vores mormor havde det skidt efter vores morfar døde, så da storebror tog afsted, var han bekymret for om hun skulle gå hen og dø inden han kom hjem igen, Det blev dog omvendt.
Jeg ved ikke helt, om det er imod sidens regler at jeg spørger, men nu er jeg blevet lidt nysgerig.

Jeg takker for alt hjælp jeg må få.

Jeg linker lige til en anonce, om dødsfaldet og hans hjemmeside, hvis der er nogen der skulle have lyst til at kigge der.
Anonce: http://www.udfordringen.dk/art.php?ID=13647
Hjemmeside: www.MichaelC.dk
Avatar billede vejmand Juniormester
15. november 2010 - 22:33 #1
Prøv evt at Google docx password, så er der da ingen herinde som gør noget galt.  :-)