Avatar billede Gislinge10 Nybegynder
17. november 2010 - 22:41 Der er 13 kommentarer

The Blue Screen of Death, HJÆLP! HP Pavillion dv6000

Hej allesammen!
Her i dag sad jeg og spillede WoW, og pludselig kom der en meddelelse frem, hvor der stod at skærmdriveren var gået ud, men var blevet genoprettet. Derefter kom der en blå skærm frem med en masse tekst på, og så genstartede min computer. Jeg prøvede flere gange at finde ud af hvad man kunne gøre men fandt intet svar, og computeren bliver stadig ved med at lukke ned, når jeg spiller WoW. Nogle der kan fortælle mig hvad mit problem er? Det aller første problem jeg havde med computeren var at den blev for varm og slukked. Men det er lang tid siden. Det andet der skete var at min computerskærm ikke kunne vise sig mere, så nu bruger jeg en ekstern skærm, og de skete i sidste måned. Og så skete det her i dag. Søger virkelig hjælp!

Computeroplysninger:
Computer: HP Pavillion dv6000
Processor:  AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual-Core Processor TK-57, 1.90 GHz
RAM: 2,00 GB
Systemtype: 32-bit
Skærmkort: NVIDIA GeForce 8400M GS

Kan give flere oplysninger, hvis det er nødvendtigt.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. november 2010 - 23:02 #1
Du bør under ingen omstændigheder starte den igen før den er blevet grundig renset for snavs den model du har er kendt for at afgå ved døden på grund af manglende køling der har været flere vejledninger i hvordan jeg prøver at finde en til dig.
Avatar billede Gislinge10 Nybegynder
17. november 2010 - 23:52 #4
Men jeg søger mere svar på hvordan jeg skal få The Blue Screen of Death væk :/ Men tak for de links.
Avatar billede Gislinge10 Nybegynder
18. november 2010 - 08:59 #5
Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig? Har virkelig brug for hjælp med det her.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2010 - 11:29 #6
Læser du ikke hvad der skrives?
Eller er du bare ikke enig i at det muligvis er et varmeproblem, og hvorfor ikke?

Husk på at vi ikke kan læse hvad du tænker...
Avatar billede Gislinge10 Nybegynder
18. november 2010 - 11:37 #7
Nej jeg tror ikke at det er pga. varme at min computer har fået The Blue Screen of Death. Vameproblemerne er ovre, det er lang tid siden som jeg skrev. Mit eneste problem jeg har NU, er at jeg har fået The Blue Screen of Death. Og jeg aner ikke hvordan jeg får det væk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2010 - 11:41 #8
Hvad står der i fejlen du får?
Avatar billede Gislinge10 Nybegynder
18. november 2010 - 15:17 #9
Jeg har ingen ide om hvordan jeg kopier det eller hvor det eventuelt står henne. Kan man tage et screen picture når det kommer eller hvordan?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2010 - 18:54 #10
Hvis du her en mobiltlf. m. kamera kan dette bruges, ellers er der jo blyant og papir.
Avatar billede poko1 Ekspert
20. november 2010 - 14:47 #11
Jeg tror #1 og #2 er svaret.HI.
Avatar billede Gislinge10 Nybegynder
03. december 2010 - 14:26 #12
Hey! Jeg har brug for hjælp igen. Jeg har ikke kunne have haft tage et billede af det i lang tid, men i dag skete det igen (BSoD).
Jeg fik kopieret nogle oplysninger og et billede:

Problemsignatur:
  Navn på problemhændelse:    BlueScreen
  OS-version:    6.1.7600.2.0.0.256.1
  Landestandard-id:    1030

Flere oplysninger om problemet:
  BCCode:    116
  BCP1:    86557128
  BCP2:    8FEF6A30
  BCP3:    00000000
  BCP4:    00000002
  OS Version:    6_1_7600
  Service Pack:    0_0
  Product:    256_1

Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
  C:\Windows\Minidump\120310-38891-01.dmp
  C:\Users\Oliver\AppData\Local\Temp\WER-81401-0.sysdata.xml

Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger online:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0406

Hvis onlineerklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger ikke er tilgængelig, kan du læse den erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger, som er offline:
  C:\Windows\system32\da-DK\erofflps.txt

PS: hvordan kopier jeg et billede ind?
Avatar billede Gislinge10 Nybegynder
03. december 2010 - 14:38 #13
Her fik jeg uploaded et billede:
http://img522.imageshack.us/i/03122010122.jpg/