Avatar billede logdog Nybegynder
20. november 2010 - 23:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvorfor er min Pc blevet langsom?

Hej Eksperter.

Jeg har et rimelig stort problem.

for omkring 1 mdr siden begyndt min pc at blive mærkbart langsomere,  og det er blevet værre nærmest for hver dag der er gået. Først prøvede jeg at Tjekke for virus, ændre virus scanner og slette programmer i håb om at det ville gøre det bedre. Hvilket også hjalp en smule på daværende tidspunkt. Men da det igen blev slemt valgte jeg at formatere min pc. hvilket heller ikke hjalp meget. Så jeg tænkte at det mæske var noget med mit grafik kort, da det var værst når jeg feks var inde i spil, og bevæger musen eller "skærmen" rundt inde i spil, så kommer den med sådan nogle ryk, eller som om at musen trækker bagefter hvor den egentlig burde være. Igår valgte jeg så at købe et nyt grafik kort. og jeg syntes det har gjort det lidt bedre, men det har ikke fjernet det helt. Kunne det være min ram der pludselig er noget galt med? og hvad kan jeg gøre? Håber i har nogle ideer.
Det skal lige siges at før alt det her have jeg også Windows 7 ultimate, og der var aldrig nogle problemer.

info omkring min pc.

Os = Windows 7 ultimate 32bit
Ram = 2Gb Ddr2 667mhz
HD = 232gb 7200 rpm
Grafik kort = Nvidia Gforce GT 220 med 1Gb ram

Med venlig Hilsen Ricki
Avatar billede logdog Nybegynder
22. november 2010 - 09:51 #1
Jeg har kørt en Windows 7 Memorytest. og den fandt ingen fejl på mine ram. og har lige kørt en Passmark Performance test 7.0. og min pc fik en Rating på 944.1

De forskellige resultater er :

Cpu Mark = 2038.2
2D Graphics Mark = 246.5
3D Graphics Mark = 336.7
Memory Mark = 756.0
Disk Mark = 548.1
CD Mark = 674.0

Håber det måske siger noget for jer. for mit problem er virkelig et irriterende problem for mig.

På forhånd tak

Ricki
Avatar billede logdog Nybegynder
22. november 2010 - 10:29 #2
asfdasfas