Avatar billede Vinteferie Nybegynder
22. november 2010 - 09:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Asus notebook N61Jv

Hej experter

Jeg har ovenstående Asus bærbar med windows 7, 64-bit installeret. Jeg har haft den i snart 3 måneder.

Helt oppe under skærmen sidder 5 genvejs knapper - strømstyring, lyd og afspilning.

De samt alle funktioner på knapper (dem som fungerer når man holder fn knappen nede)
er holdt op med at virke fra den ene dag til den anden.

Inden jeg sender den til reparation vil jeg lige tjekke om det måske kunne være mig selv der har sat dem ud af funktion. Jeg har pillet ved startprogrammer og tjenester på computeren med programmet soluto, som egentlig bare viser msconfig lidt mere brugervenligt.
Men har kun fjernet programmer, som let kan undværes, ikke system tjenester.

Jeg kan heller ikke koble mig til et netværk, lige meget hvad jeg forsøger. Jeg satte en masse tjenester igang via joblisten -> tjenester
og kan nu komme på netværket (måske indtil jeg genstarter)

Det var det der fik mig til at tænke på at det måske er mig der har fået pillet ved noget ubevidst.

Håber der er nogle experter der sidder med en løsning, ellers ryger den til reparation :)

- Daniel
Avatar billede poko1 Ekspert
22. november 2010 - 11:11 #1
Har du prøvet at gendanne til et tidspunkt hvor det virkede?
Under opstart tryk gentagende gange på F8 så du kommer dertil hvor du også kan vælge fejlsikret på den liste der kommer frem kan du vælge sidst fungerende tilstand.
Avatar billede Vinteferie Nybegynder
22. november 2010 - 11:25 #2
Nej men har da overvejet det.
Det vil jeg da lige gør og så se hvad der sker. vender lige tilbage.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2010 - 12:32 #3
det er dette du skal bruge:
ATKACPI driver and hotkey-related utilities

Hent det evt. her:

http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=RZGwDN2NnWZ7NhbH&content=download
Avatar billede Vinteferie Nybegynder
24. november 2010 - 12:10 #4
I havde begge løsningen. Send mig et svar så får i point.
Avatar billede poko1 Ekspert
24. november 2010 - 12:19 #5
Ikke mig samler ikke point :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2010 - 14:45 #6
ok :)