Avatar billede michael30 Nybegynder
22. november 2010 - 15:33 Der er 3 kommentarer

Film

Hejsa.. jeg har en stump film hvor jeg gerne vil have fjernet en kant hele vejen rundt.. nogen der kan hjælpe?
22. november 2010 - 17:22 #1
Lidt mere info ???

... film ... - i hvilket format ?

Under hvilket system ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilke program(mer) HAR du prøvet ?
Avatar billede michael30 Nybegynder
22. november 2010 - 17:28 #2
xp eller w7

har kun moviemaker, så egentlig mest et råd om hvad der evt. kunne bruges.
22. november 2010 - 17:34 #3
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret til (til løsninger og pointgivning) ... Ellers tror folk i oversigten at der ER lagt svar/løsning...