Avatar billede kemiskdild Nybegynder
24. november 2010 - 09:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HDD Med hdmi og wifi?

Hejsa!

Jeg søger en løsning på mit problem:

Jeg har en masse film, serier etc liggende på min pc/mac. Er ved at være træt af at skulle sætte den til mit fladskærms tv (KDL40EX500) med hdmi kabel og derefter opsætte det og så se min film/serie.

Jeg søger en løsning hvorved jeg kan have en hdd sat til mit TV, hvor jeg kan have adgang til indholdet på den(Med hdmi evt. coax / optisk lyd) og samtidig en jeg kan overfører til fra min computer vha. wifi så jeg ikke skal flytte rundt på alle mine ting :)

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh.

Chris
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
24. november 2010 - 09:33 #1
Jeg har forsøgt mig med diverse Streaming løsninger, men alle faldt til jorden idet der forekommer lag i streaming af større filer over 1gb HD film og Bluray film.

Derfor ønsker jeg en hdd løsning :)
Avatar billede jalved Ekspert
25. november 2010 - 21:40 #2
http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=735

Hvis du køber en trådløs usb-stick til den, kan du over dit netværk afspille ting fra din computer.

Desuden kan du have en harddisk direkte tilsluttet.

Hvordan den virker med blueray, ved jeg dog ikke.
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
15. februar 2011 - 16:00 #3
Boxee Boks fra D-link er løsningen ;)

Mega lækkert :)