Avatar billede norberg Juniormester
26. november 2010 - 03:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hej alle i Vista experter

Jeg har lidt et problem jeg skulle bruge nogle filer der var skjulte, det er jo meget nemt at gøre dem uskjulte, og jeg finder de filer jeg skal bruge (har IKKE pillet ved dem), efter en genstart, hvor jeg først har gjort filerne skjulte igen.
Så er alle mine kontakter personer i Outlook Expres væk.
Ligeså er mine favorites i Internet Exploren version 8,0.
Endvidere så var skrivebordet standard med papirkurv og denne computer.

Efter endnu en genstart så kom alle ikonerne på skrivebordet tilbage, men stadigvæk ingen kontakterpersoner og favorites, men nu kommer så problemet, jeg har nemlig prøvet at lave en test hvor jeg opretter en af de gamle favorites, jeg havde før og så kommer den og siger, den ligger allerede som favorites ønsker du at overskrive??

Det vil sige at filerne ligger der, jeg kan bare ikke se dem og jeg har været inden og søge på dem, intet resultat, mine fortrukene ligger i C:\users\Ganalf\favorites\ men Ganalf er væk og der ligger kun Public, men jeg kan ikke oprette favorites eller undermapper fordi de ligger der iforvejen, men Puplic er tom??? så Ganalf må ligger der men? men hvor?? har prøvet at søge på de favorites jeg kunne huske og som jeg ved jeg har, men intet?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. november 2010 - 04:41 #1
Prøv at lave en systemgendannelse til et tidspunkt før problemet opstod: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/What-is-System-Restore
Avatar billede norberg Juniormester
26. november 2010 - 11:13 #2
Det har jeg prøvet og det virker ikke, og jeg har taget en ældeste jeg kunne vælge.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. november 2010 - 13:09 #3
Avatar billede norberg Juniormester
25. januar 2011 - 01:03 #4
Har selv fundet løsningen.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. januar 2011 - 01:08 #5
Må vi høre den?
Avatar billede norberg Juniormester
07. september 2011 - 00:21 #6
Det var et problem med rettighederne, jeg havde indstalleret Win7 som adm. og åbener så som normal bruger, det løste sig ved at ændre i rettighederne, så kunne jeg se alt.

Men Outlook Express, det kom aldrig til at virke, det har været den hårde vej.