Avatar billede petzel Novice
28. november 2010 - 10:22 Der er 3 kommentarer

Rip af CD

Hej Jeg har lige købt now Christmas 2010, og sider og ripper den til MP3 så jeg kan afspille den over min media server. Mit problem er når den er rippet så skal jeg selv skrive kunstner og titel ind på hver enkelt nr. Har I en smart "genvej" for det er lidt tungt at skulle skrive ind??

Jeg benytter Windows Media Player når jeg ripper?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2010 - 10:26 #1
Kan mediaplayer ikke finde kunstnernavn over nettet?
Avatar billede petzel Novice
28. november 2010 - 10:36 #2
Jo normal vis men ikke her, hvis jeg "åbner" cd i stifinder for at se indholdet står der også bare Track 01 - 02 osv.

Jeg har fundet en hjemme side hvor jeg kan låne teksterne til samtlige nr. men det er lidt op ad bakke at skrive den ind igenne propreties for hver fil - nogen fiduser til at klare det nænner??
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2010 - 11:10 #3
http://www.winamp.com/media-player/en
Kan den mon klare opgaven?
Bruger selv denne afspiller til mine cd'ere, og jeg synes den finder oplysninger om indholdet. Den kan også rippe, og inde i indstillingerne for den skulle den overføre disse oplysninger til indholdet du ripper til arkivet.
Kan faktisk bedre lide den afspiller ens WMP.