Avatar billede Slettet bruger
30. november 2010 - 17:17 Der er 3 kommentarer

VGA -> Scar

Hej.

Jeg vil lige være helt sikker på det her før jeg gør noget dumt.. :)

Jeg har en computer der ikke har S-video udgang og kun VGA.

Hvis jeg nu købte http://www.av-cables.dk/billede_kabler/vga_kabel/vga_converter/vga_til_tv_converter_vga_til_pal_scart_949_da.html ville jeg så kunne trække signal fra computer -> boks -> gammel retro fjernsyn med Scar? :)

På forhånd tak. :)

Oliver..
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
30. november 2010 - 17:21 #1
Ja det skulle helt sikkert være muligt med hvilket som helst fjernsyn...
det kommer mere and på hvad din computer kan!..
Avatar billede jokkejensen Novice
30. november 2010 - 17:28 #2
Enig, vær dog opmærksom på at de 1280 px er nedskaleret, du får kun PAL (578px), altså et ægte retro look :)

/J
Avatar billede Bodillen Nybegynder
30. november 2010 - 23:23 #3
Horfor lukker du ikke dine spørgsmål?