Avatar billede NoNameDJ Nybegynder
04. december 2010 - 12:32 Der er 6 kommentarer

virtualmanager banner..

Hej jeg hedder No Name jeg har brug for et banner til virtualmanager.

MVH: No Name...
Avatar billede promblemstilling Nybegynder
04. december 2010 - 13:18 #1
Et banner? Er VirtualManager ikke et fodboldmanager-spil?
Avatar billede NoNameDJ Nybegynder
04. december 2010 - 14:43 #2
jo men jeg har brug for et banner til min profil:
•Dimensioner: 950x70 pixels
•Format: jpg/gif
•Filstørrelse: 80kb eller mindre
Avatar billede promblemstilling Nybegynder
04. december 2010 - 14:48 #3
Har du Photoshop?
Avatar billede NoNameDJ Nybegynder
04. december 2010 - 17:55 #4
nej men kan du lave det?!...
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2010 - 17:50 #5
På Eksperten.dk er folk søde og venlige, og de hjælper gerne, men vil du have nogle til at lave noget komplet for dig (og det endda uden at give dem andet end nogle dimensioner og et navn), må du frem med tegnedrengen :)

Ellers er Paint.NET (bitmap) eller Inkscape (vektor) godt og gratis, og kan sagtens bruges til at lave et fedt logo.
Avatar billede kasperff Nybegynder
28. december 2010 - 14:56 #6
i vman bliver du nødt til at gå ind i nogle af de der billede redigerings programmer, for at skaffe et banner. Du kan også prøve at søge dimensionerne på google og se hvad der dukker op.
det gjorde jeg da jeg spillede det =)