Avatar billede jogvanm Nybegynder
04. december 2010 - 13:30 Der er 2 kommentarer

Trådløse net forsvinder

Jeg har et problem med at mit trådløse net forsvinder i tid og utide på min bærbare Lenovo type 6477, de andre bærbare 2 stk virker aligevel.
Jeg kan ikke slet ikke se noet trådløs net når jeg søger net, men ved at starte op på ny kan det komme igen men ikke hvergang jeg starter op.
Avatar billede promblemstilling Nybegynder
04. december 2010 - 13:39 #1
Kontakt Lenovo support.. Tror de kan hjælpe dig videre. Det er muligvis et reparationsspørgsmål..
Avatar billede haverslev Novice
04. december 2010 - 14:29 #2
I xp
Prøv lige at h-klik på dit trådløse ikon nede ved uret, klik på Åben Netværksforbindelser, h-klik på din Trådløse forbindelse, klik på egenskaber, klik på knappen Konfigurer, klik på faneblad Strømstyring.
Fjern flueben fra Tillad Computer at slukke.... osv.
og Tillad, at denne enhed......osv.
- tryk ok

I Vista/W7
h-klik på dit trådløse ikon nede ved uret, klik på Åben Netværks & delingscenter
Klik på linjen i venstre side "Redigere indstillinger for netværkskort"
H-klik på din trådløse forbindelse og klik på Egenskaber
klik på knappen Konfigurer, klik på faneblad Strømstyring.
Fjern flueben fra Tillad Computer at slukke.... osv.
og Tillad, at denne enhed......osv.
- tryk ok