Avatar billede schamakki Nybegynder
05. december 2010 - 14:59 Der er 9 kommentarer

Indstilling af blæser

Hej
Jeg har et problem med min bærbares temperatur når jeg køre spil.
Når jeg sidder med den så bleseren ikke kan arbejde frit har den problemer med at holde temperaturen nede.
jeg kunne godt tænke mig at ændre den temperatur min blæser starter med at med at køre hurtigt.
På forhånd tak
05. december 2010 - 15:06 #1
Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Kan jo også være 'nullermænd/damer' ?
... bare nogle eksempler set i anden forbindelse ->
http://brean.dk/wp-content/img_8193.jpg
http://brean.dk/wp-content/img_8195.jpg
http://brean.dk/wp-content/img_8196.jpg
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
05. december 2010 - 15:24 #2
asus bios værktøj kan alt hvad du efterspørger... det meste af programmet går dog ud på overclocking.. but so what =)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2010 - 16:34 #3
Du har ikke overvejet en laptop cooling pad?
Det er heller ikke sundt for dig med varme fra pc i nedre regioner. I hvertfald ikke hvis du er dreng.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2010 - 20:45 #4
Når jeg sidder med den så bleseren ikke kan arbejde frit har den problemer med at holde temperaturen nede.

Lad vær med at sidde med den på den måde...?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2010 - 21:12 #5
Ja pc'en er konstrueret til at stå på en fast overflade, som sikrer ventilationen under den. Og i øvrigt har den ikke godt af det tøjfiber den suger ind i blæseren, når du sidder mede den i skødet. Bruger du den meget på denne måde, så går der ikke så længe før den ligner det som Karise Larry viser på billederne.
Avatar billede schamakki Nybegynder
07. december 2010 - 15:18 #6
så glemte jeg noget alligevel, har win7 på den.
ville nu godt prøve at indstille blæseren før jeg begynder at sidde ordenligt med pc'en.
hvor kunne jeg hente det der asus overclocking program?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2010 - 21:26 #7
Jeg vil ikke være med til at ødelægge din pc...
Avatar billede schamakki Nybegynder
07. december 2010 - 22:18 #8
det er bare for at få blæseren til at arbejde mere så temperaturen bliver holdt nede.
er det noget den ikke vil kunne li' ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2010 - 20:21 #9
100% er det uden effekt hvis ikke du lærer at sidde med den ordentligt.

Det er før set en notebook har startet ildebrand pga. samme.