Avatar billede drenriza Nybegynder
08. december 2010 - 12:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

html tabeller. Dropdown menu.

Hej Alle eksperter.

Hvad hedder det, jeg har et meget simpelt html dokument / side. Som indeholder tabeller, med forskellige informationer.

Det jeg godt kunne tænke mig var at, når man holdt musen over et navn (som står i tabellen) så ville der komme en yderligere dropdown menu med yderligere informationer omkring det navn man har klikket på.

Men hvordan gør man sådan noget muligt?
Håber det giver mening.

Mvh
Avatar billede 1409 Praktikant
08. december 2010 - 14:26 #1
Måske:

<span title="Her er oplysninger">Berlin</span>
Avatar billede drenriza Nybegynder
09. december 2010 - 09:18 #3
#2

Det fungere bare. Men ved du om det er muligt at det kunne være tabeller der ville dropdown fra tabeller. Ved at klikke på et hotel i stedet for.

Hvis du ved hvad jeg mener.

Men smid et svar.
Avatar billede majbom Novice
09. december 2010 - 16:40 #4
et hotel?
Avatar billede drenriza Nybegynder
10. december 2010 - 08:10 #5
Jah det kan jeg godt se ikke giver den vilde gode mening.

Det jeg mente var. At mine tabeller indeholder informationer, (også om hoteller:p) når jeg klikker på disse informationer evt. hotel navn. Kunne man så lave det sådan at der kom nogle dropdown tabeller til den tabel man klikker på istedet for en think-bobble eller hvad sådan en hedder.

Håber det giver mening.
Avatar billede majbom Novice
10. december 2010 - 09:34 #6
det er jo bare at sende en tabel til funktionen i stedet for ren tekst...
Avatar billede drenriza Nybegynder
10. december 2010 - 11:27 #7
Det er muligt. Men jeg aner ikke hvordan sådan noget html kode ser ud. Jeg kan kun finde ud af at sætte det ind ,)
Avatar billede majbom Novice
10. december 2010 - 13:30 #8
så er det jo bare at sætte det ind :)
Avatar billede drenriza Nybegynder
10. december 2010 - 14:13 #9
Jo men hvordan går man fra en tænke bobble til en tabel. Det er humlen.
Avatar billede majbom Novice
10. december 2010 - 16:26 #10
Avatar billede drenriza Nybegynder
03. februar 2014 - 13:33 #11
lukket
Avatar billede drenriza Nybegynder
03. februar 2014 - 13:33 #12
lukket take 2