Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 14:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ad-Avare og Avast samtidig?

Jeg har lige installeret Ad-Avare og har i forvejen Avast antivirus. De køre fint sammen nu, men kan de konflikte?
Avatar billede 1409 Praktikant
08. december 2010 - 14:08 #1
Et kort svar: Nej
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 14:18 #2
Ud fra spørgsmålet, betyder svaret altså, at de 2 programmer ikke kan konflikte.
Avatar billede f-arn Guru
08. december 2010 - 14:24 #3
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 14:37 #4
Ja den er sgu svær:)
Umiddelbart ser det jo ud til, at Ad-Avare (freeware) giver det bedste tilbud, men jeg har før set den klare sig dårlig i bedømmelser. Men den her er jo ny så?
Mener du at de ikke kan køre samtidig? Hvis ja hvad ville du vælge?
Avatar billede f-arn Guru
08. december 2010 - 15:10 #5
Jeg kender ikke nok til Ad-Avares antivirus, til at kunne sammenligne dem, men jeg ville aldrig køre med to real-tids antivirus.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 15:44 #6
Ok, så vidt jeg forstod 1409 ville det ikke konflikte, men du ville aldrig køre sådan. Ja så ved jeg ikke hvor jeg står:)
Avatar billede f-arn Guru
08. december 2010 - 16:10 #7
Når to real-tids skannere dækker det samme, risikerer man konflikter - sløv PC eller værre. Hvis du ikke vil betale, for en ordentlig sikkerhed, kan du prøve denne Gratis Sikkerhedspakke, lavet af Perhaps Emeritus fra Spywarefri.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 16:45 #8
Ok prøver den sikkerhedspakke.
Du skal have tak, og læg venligst et svar:)

Også tak til 1409 for input;)
Avatar billede f-arn Guru
08. december 2010 - 22:35 #9
Kommer her :}