Avatar billede xxkagexx12 Nybegynder
10. december 2010 - 22:39 Der er 5 kommentarer

Kan jeg spille det? Call of Duty: Black Ops

Har tænkt over at købe Call of duty: Black Ops, Det eneste problem er bare at jeg gider ikke at have det hvis der er lag på. Så vil gerne om jeg kan spille det uden lag.
---
http://clip2net.com/s/F7xa
Avatar billede coderdk Praktikant
10. december 2010 - 22:45 #1
Den har temmelig sikkert et indbygget (svagt) grafikkort, så jeg ville sige nej. Det kan dog være, at du kan sætte opløsningen kraftigt ned og slukke for diverse effekter osv i Black Ops og få det til at køre nogenlunde.

PCAdvisor UK skriver, "However, its 3DMark06 score of 1606 shows that its graphics performance is weak, which means you won't be able to use it for playing the latest games."

http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/index.cfm?ReviewID=3237807
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. december 2010 - 23:41 #2
Begge mine knægte har det og det lagger for dem begge. Den ene sidder med i5 og 1 gb dedikeret RAM på grafikken. Det er temmeligt resource krævende, det der COD.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2010 - 07:44 #3
test den her så er det ikke så meget teori

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. december 2010 - 13:12 #4
#3

Ved ikke hvor meget man kan stole på det program. Prøvede lige på min søns laptop (i5'eren) og der viser den, at den er hurtig (eller hvad der nu står) til Black Ops. Men den lagger alligevel.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2010 - 13:24 #5
hvis du har en langsom harddisk -hvis den er fragmenteret - hvis den holder ram i hukommelsen og så videre jo der er mange hvis man lige skal tjekke.