Avatar billede jens_32 Nybegynder
13. december 2010 - 10:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kaldfunktion og printervalg

Hvis man kører en kaldfunktion og vil styre printervalget i kaldet, hvordan kan man skrive det? Nogen der har et eksempel?
Avatar billede mariaf Juniormester
15. december 2010 - 19:55 #1
Samme printer hver gang eller skal der kunne skiftes? Hvis samme printer, så opret den som brugerprinter (f.eks. "Faktura". Dermed bliver kaldet Output=Faktura.

Hvis der skal kunne skiftes ind i mellem, så vælg udskriften pr. bruger ,vælg printer og så dernæst funktionen fra aktionslisten.
Avatar billede jens_32 Nybegynder
17. december 2010 - 18:02 #2
Det må godt være et fast valg.

Kan du skrive en CallAction og placere koden som du mener den skal være?