Avatar billede Lelaj Nybegynder
13. december 2010 - 20:58 Der er 3 kommentarer

Hvilket format skal jeg rip'e dvd'er til?

Jeg har købt en Pravtube BluRayRipper, og den er umiddelbar let at bruge. Den kan konvetere til et hav af forskellige formater. Filmene skal fremover ligge på min NAS og det er en A.C.Ryan mediaplayer, der skal afspille dem på tv'et. Mediaplayeren kan ligeledes afspille et hav af forskellige formater.

Så hvilket format er det bedste at rip'e dvd'er til?

:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2010 - 21:03 #1
Bluray selvfølgelig.
Ingen grund til at have bluray hvis man ripper til DivX f.eks. :)
Avatar billede kimtheman Novice
13. december 2010 - 23:37 #2
Avatar billede Bodillen Nybegynder
15. december 2010 - 10:47 #3
Mkv