Avatar billede riversen Nybegynder
15. december 2010 - 06:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Spam på eksperten

Hej, bruger Christianlove sender spam. Har fået en besked som følgende:

christianlove har sendt dig en besked på Eksperten.dk
im christiana i sam your prfile at ../www.eksperten.dk
and im intrested to know you very
so please feel free to contact me at
(christiana_be@yahoo.com) so that i will
give you my picture in your next mail
christianalove
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2010 - 07:09 #1
Det er sket før, skriv en personlig besked til Lars, så deaktiverer han vedkommende: http://www.eksperten.dk/profil/lars_pcworld.dk

Det er en nyoprette bruger, der dukker sikkert flere op, sidst kom der nogle stykker: http://www.eksperten.dk/profil/Christianlove
Avatar billede fromsej Praktikant
15. december 2010 - 19:55 #2
Der sker IKKE EN SKID!!!
http://www.eksperten.dk/spm/922251?rmd

Måske skulle man foreslå en kategori til kontaktannoncer og massageklinikker?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2010 - 20:15 #3
fromsej >> Nej, kan sgu godt se at der ikke er sket noget i det tilfælde.....
Sendte du en personlig besked til Lars dengang?

Jeg spørger fordi, sidste gang jeg oplevede problemet, blev der sendt en besked til Lars, og brugerne blev deaktiveret.

Spørgsmål til Eksperten og anmeldelser er der ikke reageret på i lang tid, men en personlig besked plejer altså at funke.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2010 - 20:27 #4
http://www.eksperten.dk/spm/916602 flere ekesempler ...
Avatar billede fromsej Praktikant
16. december 2010 - 20:42 #5
Nej, jeg sendte ikke nogen personlig besked, og det har jeg heller ikke tænkt mig at gøre.
Hvordan IDG vil drive Eksperten, og om de bare vil lade alting flyde, er ikke mit problem.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. december 2010 - 20:52 #6
Rolig nu, det var bare fordi du kommenterede efter min kommentar.
Derfor kunne det se ud som om mit forslag ikke virker, det var bare det jeg gerne ville vide. For så vil jeg ikke foreslå det en anden gang, jeg har bare oplevet det virker at sende en besked til Lars.
Det var ikke ment som kritik af hverken dig, IDG, Eksperten, Lars eller nogen anden, bare et forsøg på at få brugeren slettet.  Go' jul  :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
16. december 2010 - 21:22 #7
Jeg er helt rolig.
Det var absolut ikke et angreb på dig, så jeg beklager at det kunne misforstår. :-)

Go´ jul til dig også.
Avatar billede riversen Nybegynder
17. december 2010 - 06:31 #8
#5: Har det på nøjagtig samme måde.
Avatar billede riversen Nybegynder
13. februar 2011 - 06:40 #9
sørgeligt... brugeren eksisterer stadig. Lukker...