Avatar billede thegenuine Praktikant
15. december 2010 - 12:39 Der er 1 løsning

Bærbar til CS og Wolfteam

Hej Æxpærter ;)

Julegavetid!

Sønnike ønsker sig en bærbar, så han kan deltage i LAN-parties med vennerne, hvor de spiller Wolfteam og Counterstrike.

Counterstrike kræver ikke det store ift. de nye grafikkort, men jeg er lidt i tvivl om Wolfteam, og dog. Som jeg ser det )se link), så er det nogle gamle grafikkort, der er oplyst som nødvendigt til at spille det spil, men jeg vil lige sikre mig, at jeg er rigtig på den.
http://imagecargo.com/view/image/UEVDU1/_photo.htm

Vil denne computer have problemer med at spille disse spil? Eller kan der anbefales andre, der måske er lidt mere fremtidssikret? Budget er 3-4000 kr. +/- ;) Kan nok strækkes, hvis det giver mening.

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbare-computere/SATC65012J/toshiba-satellite-barbar-c650-12j;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

På forhånd tak.
Avatar billede thegenuine Praktikant
05. januar 2011 - 15:26 #1
Lukker