Avatar billede giorgio Nybegynder
16. december 2010 - 19:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke slette filer på NAS

Hej

Jeg har en Seagate Blackarmor NAS220 som kører perfekt, men nu ville jeg slette en mappe. der er nogle filer jeg ikke får lov til at slette. jeg får fejlen:

You need permission to perform this action
You require permission from Unix User\root to make changes to this file

Jeg er logget på som admin, som er den account med flest rettigheder. jeg haro gså prøvet via ftp, men jeg får ikke lov til at røre de filer.

Håber nogen har en ide.
Avatar billede japping Nybegynder
16. december 2010 - 20:12 #1
tag disken ud og sæt den i en usb holder. Så kan du tilgå alle filer og slette hvad du ønsker.
Avatar billede giorgio Nybegynder
16. maj 2011 - 08:19 #2
Har ikke fundet en løsning på denne, så den lukkes.