Avatar billede millerbean Praktikant
28. december 2010 - 13:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bevaring af scrollposition i ASP.NET

Hej eksperter

Jeg er ved at hjælpe en kammerat med en hjemmeside, som styrer en masse sager. (Side 1)
Man kan klikke på den enkelte sag og herefter loades der en ny side med information om sagen. (side 2).
På hver sag er der lavet en response.redirect(), som loader side 1 igen med alle sagerne.

Spørgsmålet er hvordan jeg får siden til at huske scroll positionen på side 1 fra tidligere, når jeg bliver redirected tilbage til side 1?
Avatar billede millerbean Praktikant
28. december 2010 - 14:08 #1
function CheckMe()
{
window.history.back();
}

Fandt selv dette JavaScript som klarede mit problem.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
30. december 2010 - 16:56 #2
Evt kunne du i stedet bruge hashfunktionen

<a name="sted1"></a>
<a href="side.htm#sted1">Gå til sted</a>