Avatar billede martin_moth Mester
03. januar 2011 - 10:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Abonnere på Google Calender i Outlook 2007

Jeg har en google calender, jeg gerne vil kunne se ved siden af min outlook kalender. Allerhelst også editere i outlook, så den opdateres i google, men i første omgang vil jeg gerne bare kunne se den...

Jeg følger denne vejledning:

http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/transfer-calendars-between-outlook-and-google-calendar-HA010167495.aspx#BM3

Men absolut intet sker, når jeg udfører alle steps.

Nogle forklaringer og løsninger?
Avatar billede jarosjak Nybegynder
03. januar 2011 - 10:09 #1
http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?hl=en&answer=89955

det her skulle gerne hjælpe dig på vej. Brugte det selv i en lang periode!
Avatar billede martin_moth Mester
03. januar 2011 - 10:17 #2
Men jeg vil ikek synkronisere - jeg gider ikke have google-aftalerne over og blandes med mine outlook-aftaler. jeg vil bare se begge kalendre ved siden af hinanden i outlook - altså abonnere, ikke synkronisere
Avatar billede jarosjak Nybegynder
03. januar 2011 - 10:24 #3
det kan man også. Du kan have outlook liggende i én kategori med én farve, og lade google sync synkronisere en anden kategori med en anden farve. Det var sådan je gjorde det.
Avatar billede martin_moth Mester
03. januar 2011 - 11:37 #4
Problemet er, at min default outlook kalender læses af alle mine kollegaer, og min google kalender indeholder en hel del privat, som ikke skal kunne læses af andre. Bl.a. derfor skal de ikke blandes sammen.

Hvis man kan oprette en ny tom kalender i Outlook, og så bede google synkronisere til den nye tomme outlook-kalender frem for min defalut kalender, ville det være løst:-) Men man kan jo ikke vælge hviklen outlook kalender den tager (eller kan man?)
Avatar billede jarosjak Nybegynder
03. januar 2011 - 11:43 #5
det mener jeg man kan.
Bruger ikke outlook pt, og kan ikke huske det. Men er ret sikker på at google sync godt kan se forskel.
Avatar billede martin_moth Mester
03. januar 2011 - 12:20 #6
Har prøvet - men den beder jo om at lukke outlook, og så napper den bare den default kalender i outlook. Og der er jo ingen steder man kan indstille noget som helst, og angive hvilken outlook kalender der skal bruges :-(
Avatar billede martin_moth Mester
05. januar 2011 - 08:54 #7
Måske ekspterne sync-programmer klare det?

Fx. www.sync2.com eller syncmycal.com

Nogle der har erfaringer?
Avatar billede martin_moth Mester
05. januar 2011 - 08:57 #8
syncmycal kan da noget med flere kalendre, ser det ud til http://syncmycal.com/compare_versions.htm
Avatar billede martin_moth Mester
05. januar 2011 - 08:57 #9
Hov, ville sammenligne med google http://www.syncmycal.com/compare_feature.htm