Avatar billede madx Nybegynder
05. januar 2011 - 14:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Eksportere email- liste / finde alle mailadresser i Outlook

Jeg har brug for at trække alle mailadresser ud at min Outlook på folk som har sent mig mails.

Jeg har ikke oprettet kontaktpersoner. Normalt anvender jeg blot Outlooks autofyld, når jeg skal sende mails.

Det er en Outlook 2003.

Der findes en eksport-funktion, men den tager så vidt jeg kan vurdere kun én mappe af gangen - og jeg har vel +100 mapper. Så det er ikke en realistisk løsning.

På forhånd tak!
Avatar billede linkby Nybegynder
05. januar 2011 - 15:02 #1
Hvorfor køber du ikke Outlook 2010?. Det er mega godt. Har det selv. Jeg kander en du kan købe det billige ad. Du kan prøve og send ham en E-mail på michael.nielsen@mail.dk ved ikke ham han har flere tilbage. Men prøve og skrive til ham.
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2012 - 15:28 #2
Hej,

Du kan godt exportere ALLE E-mail + mapper i een fil.

Du vælger bare "Private mapper" istedet for "Indbakke", "Sendt Post" etc. når du skal exportere til en backup fil.

Jeg er ikke sikker på at den tager auto udfyld med.

Håber dette hjalp dig :D
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2012 - 15:08 #3
Sker der noget!!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2012 - 20:43 #4
VIL DU GODT LUKKE SPM. ??? :)
Avatar billede madx Nybegynder
15. september 2012 - 18:27 #5
KasperDStad - sorry, jeg overså det...

Jeg fik det aldrig testet, men point er dine uanset hvad fordi jeg ikke var opmærksom at få lukket.

Skriv derfor snarest et svar... Henrik
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2012 - 20:17 #6
Svar (til løsninger og pointgivning)