Avatar billede sirius Nybegynder
06. januar 2011 - 18:46 Der er 1 løsning

iframe/silverlight skal fylde så meget som muligt

Hej,

Jeg har en side med en header og en footer. Siden er bygget op i divs.

I midten skal jeg have mit indhold, hvilket består af et silverlight komponent. Headeren og footeren har en bestemt størrelse og silverlight komponenten skal så bare fylde så meget som muligt på den resterende plads.

Jeg har prøvet at sætte height til 100% men så er det ligesom at højden bliver til 100% af hele siden, hvor højden jo kun skal være 100% af siden - højde af header og footer. Jeg har også prøvet at lave en iframe med højde 100% og det giver samme problem.

Ved ikke om det er et problem med iframe /silverlight eller om det er min opbygning af divs.

nogen der kan lave en opbygning af en side med en header og footer i bestemt størrelse hvor der er et silverlight komponent som fylder resten?

Mvh
Jacob
Avatar billede sirius Nybegynder
08. januar 2011 - 14:20 #1
Fandt en løsning hvor jeg bruger javascript til at udregne højden