Avatar billede rene0990 Nybegynder
07. januar 2011 - 08:45 Der er 1 kommentar

Windows server 2007.

Hej Eksperter.

Jeg har 3 servere der kører HP Data Protector Express(Backup program), men når folk kicker mig fra et af serverne logger programmet automatisk ned på serveren og backup'en stopper.

Mit spørgsmål er om det kan lade sig gøre at køre programmet på NT Authority/SYSTEM?

Hvis man kan, er der så nogle der kan guide mig, Hvordan man gør på Windows Server 2007?

På Forhånd TAK!

MVH. René
Avatar billede rene0990 Nybegynder
07. januar 2011 - 08:51 #1
Det er selvfølgelig Windows Server 2008 Enterprise og ikke Windows Server 2007 :S

Er lidt træt her til morgenen, så håber ikke der kommer for mange kommentar på den "obvious error"

MVH. René