Avatar billede spsren Nybegynder
07. januar 2011 - 19:29 Der er 6 kommentarer

problemer med en nætværksharddisk af mærket iomega1tbnas

hej jeg har fået den her nætværksharddisk i julegave og kan ikke få skidtet til at virke det er en IOMEGA 1tb

har forsøgt i et par dage uden at finde en løsning kan i hjælpe mig
på forhånd tak
Avatar billede Techwork Praktikant
07. januar 2011 - 20:14 #1
Kan du ikke være lidt mere specifik? Hvad er det der ikke virker?
En lille fejlbeskrivelse vil gøre det nemmere for os at hjælpe dig. Vil også gerne vide hvilken model det er.
Avatar billede spsren Nybegynder
07. januar 2011 - 20:20 #2
jo det er en iomega 1tb nas
og det er denne her:
https://iomega-eu-en.custhelp.com/app/cust_alp/p/1031,1043/c/1066

jeg kan godt se den i netværket der hvor man kan se alle enhederne men hvis jeg klikker på den får jeg af vide
at der ikke er adgang til den
Avatar billede Techwork Praktikant
07. januar 2011 - 20:25 #3
Har du brugt CD'en til at konfigurer enheden?
Se mere her: http://www.iomega.com/support/manuals/storcenterm1/en/consolidated/main.html#m1d
Avatar billede spsren Nybegynder
07. januar 2011 - 20:33 #4
ja jeg har brugt cden der var med men den installere et program der skal finde enheden på netværket men den kan ikke finde den
Avatar billede Techwork Praktikant
08. januar 2011 - 12:23 #5
Måske laver din firewall problemer for programmet. Prøv evt. at slå den midlertidig fra. Hvilket OS kører du med?
Avatar billede spsren Nybegynder
08. januar 2011 - 14:51 #6
har peøvet med firewalen
jeg køre med windows 7