Avatar billede hornbech Praktikant
07. januar 2011 - 21:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Exe filer forsvinder under backup

Jeg har en WD eksterne HD.
Og har i gennem længere tid brug den til at tage backup af mit DATA drev med det medfølgende WD Smart Ware software.
Når jeg har sat den til, og har overført filerne. har den også vist forholdet mellem PC og Ekstern HD og data mængden har været den samme.

Men nu har jeg formateret min pc. og jeg har genetableret min backup.
Men til min store forskrækkelse så er ALLE mine eksekverbare (EXE) filer væk fra min mappe med små og store programmer, og tilbage er kun en masse icons og txt filer m.m

Er der nogle der har oplevet noget lignende, og kan man rede noget.
Jeg her i hvert fald lært at næste gang skal jeg sku ikke nyde noget af at benytte det medfælgen software. Og bruger den gameldags metode med at kopiere alle mapper MANUELT over på den eksterne HD
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2011 - 01:53 #1
Det lyder da besynderligt. Også selv om du måske har haft disken sat til computeren medens du formaterede. Prøv om Pandora recovery kan se dine data. http://www.pandorarecovery.com/download/
Avatar billede riversen Nybegynder
08. januar 2011 - 06:16 #2
Det er derfor man skal teste sin backup inden man faktisk får brug for den. Husk det til næste gang :)

Det lyder underligt hvis softwaren skulle filtrere .exe filer fra og du siger også at datamængden var korrekt...hmmm
Avatar billede hornbech Praktikant
30. januar 2011 - 17:57 #3
Jeg har besluttet at ikke bruge det medfølgende software ok lave backupen manuelt