Avatar billede Wezio Juniormester
09. januar 2011 - 20:04 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket web- eller mailhotel?

Hej,

Jeg har flere webhoteller og mail-hoteller hosted hos ScanNet.dk og dem er jeg sådan set meget tilfredse med. De er ikke de billigste, men det kører 100%!

Nu har jeg oprettet et domæne mere med vores efternavn i og idéen var at vi skulle have nogle mailadresser med vores-navn@efternavn.dk og jeg tænkte, om der mon ikke fandtes nogle andre og billigere udbydere, hvor vi kunne flytte domænet hen?

Jeg har lavet en Google-søgning og her fandt jeg en del udbydere til meget billige penge, men jeg usikker på om nogle af dem er for billige...

Er er nogen herinde der kan anbefale nogle udbydere? Enten minumum som mail-hotel eller evt. webhotel?

På forhånd tak :-)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
09. januar 2011 - 20:47 #1
Hotmail og gmail tilbyder at du kan bruge dit eget domæne.
Avatar billede -mundi- Nybegynder
09. januar 2011 - 20:48 #2
Begge er slf gratis.
Avatar billede Wezio Juniormester
09. januar 2011 - 21:12 #3
Det var jeg ikke klar over.. det må jeg lige kigge på... :)
Avatar billede larsini Seniormester
10. januar 2011 - 11:27 #4
jeg har brugt one.com i mange, mange år både til webhost og mail med eget familienavn efter snabel a dk - det virker bare perfekt og koster 11.25 pr måned inkl moms
Avatar billede Michael_Maardt Nybegynder
13. januar 2011 - 23:48 #5
one.com er nogle røvere. Hvorfor kan du læse hos Gigahost.dk, i deres blog. Kort fortalt ændrede de uden at fortælle kunderne noget betalingspolitik, hvilket betød at pludselig havde man betalt for endnu et år uden at være blevet advaret. De satte simpelthen betalingen på 'autopilot' uden at fortælle kunden noget.

Derfor søgte jeg for nogle mdr siden en ny webhost. Jeg fandt http://www.webhosting.dk/index.php?referredfromid=1293102173