Avatar billede djgreg Nybegynder
10. januar 2011 - 16:23 Der er 9 kommentarer

MAC-spejl

Hej

Jeg vil høre. Er det muligt at lave et macspejl, og overføre hele ens Mac-harddisk, til en anden Mac, som er stort set magen til, men bare er stærkere hvad angår hukommelse om ram, uden at skifte harddisken ud? Altså med alle de programmer jeg har på den.

Og hvis muligt, hvor meget vil det koste, at få nogen til det, hvis det ikke sådan lige er til, selv at gøre det for en halvamatør?

Mvh. André
Avatar billede nicidem Nybegynder
10. januar 2011 - 16:48 #1
Det kan blive et problem mht. drivere. Er det præcis samme model du vil overføre til?
10. januar 2011 - 17:14 #2
<djgreg>: Som du har fået at vide før ->

Åbne / Gamle spørgsmål ? Point ude: 2.860 ?
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/djgreg - du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på dine tidligere spørgsmål !!!
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Du har vel fået en del automatiske rykker E-mail om dette ?
Avatar billede djgreg Nybegynder
10. januar 2011 - 18:00 #3
Nicidem: Det er den samme model - den har bare mere plads og ram.

Karise Larry: Jeg har ikke fået nogle rykkere - overhovedet. Jeg har prøvet at give de der point, men jeg kan ikke se hvordan jeg skal gøre det? Jeg kan ikke finde "accepter svar"-knappen. På det gamle system kunne jeg sagtens finde ud af det, men altså, er det ikke bare fordi folk ikke afgiver svar til mine spørgsmål, men kun ligger kommentarer?
Jeg vil hellere end gerne af med de point - de betyder absolut intet for mig, jeg har jo masser, og samler ikke ligefrem på dem. Hvor på siden accepterer jeg svar?
10. januar 2011 - 18:34 #4
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Ellers læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget [svar] indlæg...
Avatar billede nicidem Nybegynder
10. januar 2011 - 18:51 #5
Avatar billede djgreg Nybegynder
10. januar 2011 - 21:28 #6
Tak Karise
Jeg ordner det lige senere eller i morgen tidlig - promise.

Nicidem: Det lyder næsten for godt til at være sandt. Er du sikker på at det fungerer, og at det får alle programmer med over også?
Har du nogen erfaring med det?
Avatar billede nicidem Nybegynder
10. januar 2011 - 21:37 #7
Jeg har ikke erfaring med det produkt og mac. Det er dog et program der bliver anbefalet af mange til ghosting.

Driver plejer at være et problem når man ghoster, men det burde det ikke være når det er samme hardware du skifter til. Det eneste kan være harddisk driverne, men jeg tvivler.

Men vent lige til en mac person kommer med en second opinion! :)
Avatar billede djgreg Nybegynder
10. januar 2011 - 23:03 #8
Tak, jeg prøver det ad med et mac-geni :) Du må godt ligge et svar.

Og Karise Larry: Det sku være ordnet nu. Jeg ser problemet er, at i de tråde der ikke var givet point, havde ingen afgivet svar, og derfor kunne jeg selvfølgelig ikke finde ud af, hvordan jeg gav dem point.
Avatar billede djgreg Nybegynder
09. februar 2011 - 08:08 #9
Hey, jeg skal af med pointene?