Avatar billede asbury Praktikant
10. januar 2011 - 19:16 Der er 3 kommentarer

Underlige fartstriber på min skærm

Jeg er begyndt at få nogel mærkelige fartstriber på min skærm viewsonic VP950-2 det startede for et par dagene siden, det ser ud som om at der bliver værer. Nogen der har et forslag til årsagen eller en løsning. Har opdaterede skærmdriver , ingen forskel skærmkort Nvidia geforce 6200. Har fungerede fint hidtil.
Avatar billede nicidem Nybegynder
10. januar 2011 - 19:40 #1
Hvis du kan så prøv med en anden skærm og se om du også har problemet der.

Hvis du har det, så prøv med et andet grafikkort. De kan gå i stykker.. Har mistet 2 styk Geforce 8800 GT på under 2 år.
10. januar 2011 - 19:41 #2
... er det HELT fra starten af (Bios billedet osv) ? Eller først når Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ? er opstartet ?
Avatar billede asbury Praktikant
10. januar 2011 - 20:02 #3
De kommer først når den er helt åben,det ser nærmest ud som om at den trække et spor efter sig, ala det som f.eks de man kan lave efter musen ;-)