Avatar billede logdog Nybegynder
13. januar 2011 - 09:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vil 2 trådløse mus give problemer?

Hej.

Jeg står og skal købe en ny mus idag, da den gamle hakker utrolig meget når jeg bevæger den.

Min kærestes mus er en Logitech nano mener jeg. en lille mus med en endnu mindre usb modtager.

den mus jeg vil købe er en større Logitech mus med samme type usb modtager. kan ikke lige huske modellen.

men vil signalerne kunne ødelægge det for hinanden da jeg jo ikke kan parre den ene modtager med den ene mus, og den anden med den anden, som man kunne førhen?
Avatar billede PLYdavidfr Nybegynder
13. januar 2011 - 10:27 #1
Mener du at der er 2 aktive muse på samme tid men 2 forskellige pc'er hvis det er sådan vil de 2 muse ikke kunne "KOMMUNIKERE" med hinanden men hvis du tænker at der skal skiftes mus hverkan du skal bruge din mus og hun skal bruyge sin mus skal du bare sørger for at du sættter dem i samme USB stik da det vil hjælpe dig med at spare tid fordi at den skal installere driver hverkan du sætter en mus eller andet) i et nyt usb stik det gør den selv)
Avatar billede logdog Nybegynder
13. januar 2011 - 10:40 #2
ja jeg mener at hvis min kæreste har hendes logitech nano i hendes bærbare pc, og jeg har den nye mus med samme type usb modtager som hendes nano har, sat i min stationære pc. om jeg så feks kunne riskere at styre hendes mouse curser eller hvad? for er bange for at de forstyrre hinandens signaler. aner ikke om det overhovedet giver mening for andre end mig selv :P
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. januar 2011 - 11:10 #3
Ved ikke hvordan det er med nye mus. Før i tiden kunne de godt konflikte, men så er der en knap under musen og på modtageren, hvor man kan synkronisere dem. Så det er ikke noget problem.
Avatar billede PLYdavidfr Nybegynder
13. januar 2011 - 11:55 #4
Jeg vil ikke love dig at de ikke kommer i konflikt men jeg er 90 % sikker på at de ikke gør og hvis de gør bør der altid være en måde du kan skifte frekvens på en af dem

Har du de præcise oplysninger på den nye mus så jeg kan give dig et sikkert svar?
Avatar billede logdog Nybegynder
15. januar 2011 - 23:51 #5
Det virker perfekt gør det. så det er super :D