Avatar billede mygster Nybegynder
14. januar 2011 - 12:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Old School kodning søges !

Hej Eksperter
Jeg søger en koder der kan hjælpe med at vække et gammel website til live igen.

Jeg har fået et website, som er kodet med cgi / perl, og jeg aner intet om det. Jeg håber derfor at finde en koder med lidt gammeldavs erfaring som kan få websitet i luften igen.

Jeg kan ikke selv være til stor hjælp men kommer gerne med moralsk opbakning, og belønning til den som kan få websitet i luften igen.

P.t. har jeg websitet i tar.gz så alt burde være som det var på den oprindelige server, eneste catch er at det skal ligge på et nyt domæne, da det gamle er købt af andre.

MVH
Jonas
Avatar billede HBP2 Praktikant
14. januar 2011 - 18:44 #1
Hvis du sender mig et link til .gz filen, så skal jeg da gerne tage et kort kig og sige om det er noget jeg har lyst til at kigge videre på - men 200 point får mig ikke til at arbejde ret meget...
Avatar billede mygster Nybegynder
17. januar 2011 - 07:25 #2
Hej HBP2,
Det ville være fedt hvis du kunne kigge på filen, har du en email jeg kan sende den til?
Jeg ved godt 200 point, ikke gør meget men det var de eneste muligheder jeg havde for at oprette spørgsmålet.
Vi kan lige tag den over email, omkring hvad du skal have får at løse opgaven.

/Jonas
Avatar billede HBP2 Praktikant
18. januar 2011 - 09:06 #3
Håber mine små kommentarer var hjælpsomme.