Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
17. januar 2011 - 16:49 Der er 1 løsning

Anbefaling af projektor til stor foredragssal

Jeg skal til at købe en ordentlig projektor til vores foredragssal på Rødding Højskole.

projektoren er monteret i loftet ca 5 meter fra lærredet. Den skal kunne vise alt fra computer til video signaler i god kvalitet. Selvfølgeilgt helst ved rimelig belysning. Det er vigtigt den kan zoome, så jeg kan udnytte hele lærredet.

Jeg ved godt alt teorien omkring Ansi lumen osv. Men jeg vil egentligt bare gerne have et konkret forslag til en god projektor i 10-15.000 kr klassen som kan dække vores behov - gerne fra en med personlig erfaring.
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
15. februar 2011 - 07:48 #1
købte en...