Avatar billede cldu Nybegynder
05. januar 2000 - 17:36 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

fonts

Jeg står akut og skal bruge en masse forskellige skrifttyper. Der er 200 point til den der vil maile mig ca. 400 fonts (ikke standard-typer) inden kl. 18:00.

/cldu
Avatar billede cldu Nybegynder
05. januar 2000 - 18:16 #1
spm lukket.... time's up.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. januar 2000 - 19:02 #2
hehe jeg har faktisk hørt at der er nogen der siger at fonte er ligeså ulovlige at sende til hinanden som MP3 musik med ophavsret til
Avatar billede cldu Nybegynder
05. januar 2000 - 19:15 #3
esben: ikke freeware fonte fra FontDinner osv. :-)

men det er sq ganske rigtig ret ulovligt. :-(((
Avatar billede stroehm Nybegynder
05. januar 2000 - 19:34 #4
Ærgeligt jeg først ser det nu, for jeg har et par cd-rommer med samtlige fra:
Adobe & ITC & og en masse andre af de rigtig dyre, men på den anden side 200points!  njaaaarh
Avatar billede cldu Nybegynder
05. januar 2000 - 19:37 #5
stroehm: 500 point for ISO filer af alle cdrommer du har? :-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. januar 2000 - 19:39 #6
hehe jeg troede ikke eksperten var til at udveksle piratsoftware...
Avatar billede stroehm Nybegynder
05. januar 2000 - 19:49 #7
Det er skam betalt!! Ellers kunne jeg jo ikke tage penge for det jeg laver og det kan cldu je heller ikke!!!
Jeg kan heller ikke bustes på det alligevel *LOL*, men ellers bliver der udvekslet mange sjove ting herinde, specielt de helt sjove urler!!!!
Avatar billede stroehm Nybegynder
05. januar 2000 - 19:49 #8
cldu - du er en sjov fætter!!
Avatar billede cldu Nybegynder
05. januar 2000 - 19:52 #9
sjov fætter... nøøøh.. bare træt :-0
men hva' faen.
Avatar billede stroehm Nybegynder
05. januar 2000 - 20:16 #10
:)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. januar 2000 - 00:25 #11
stroehm>> det tror jeg ikke... når der bliver annonceret noget med warez så bliver det slettet af admin.

og hvis du kopierer noget til cldu kan du da i princippet godt blive busted for det... men det er så en anden sag!

pointen er at jeg ikke synes at eksperten.dk skal bruges som et warezboard da den så vil få en lige så stor levetid som en gennemsnits warez side.
Avatar billede cldu Nybegynder
06. januar 2000 - 00:37 #12
hvad koster ITC og adobe font-cd'erne egetnlig... 3-400 bops / stk.?
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2000 - 01:27 #13
Du kan da finde en masse Fonts på Nettet også freeware.
Avatar billede stroehm Nybegynder
06. januar 2000 - 01:52 #14
du har ret esben, snakken når jo ogsp sjælden videre end den er kommet idag
-det må du da give mig ret i.
Avatar billede cldu Nybegynder
06. januar 2000 - 02:02 #15
*gider snart ikke undskylde for nogle små forespørgsler mere*

hvis folk vil have Z-stuff ud af noget som helst får de det også. ISO filerne kunne jo også træffe at være regulære freeware fonte.

/end discussion
Avatar billede mouzey Nybegynder
24. marts 2001 - 23:16 #16
Vil da gerne sende nogle fonts til dig :-)