Avatar billede logdog Nybegynder
21. januar 2011 - 10:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar, men hvad for en

Så er det klassiske spørgsmål her inde tilbage.

Hvad for en bærbar skal jeg vælge.

Står og vil give min kæreste en bærbar da hendes nuværende er begyndt at halte lidt.

hun bruger sin pc til at se film, spille spil (feks sims3) og selvfølgelig være på nettet generelt. Den må gerne have en HDMI udgang så den kan køres over vores fjernsyn.

Jeg har kikket på denne her da jeg syntes den virker fornuftig.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4190853

hvordan er den? og er der en der er bedre til lige omkring den pris?

Mvh

Ricki ingemann
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2011 - 12:49 #1
acer
medion
packard bell
asus
dell
hp

er mærker jeg har haft dårlig erfaring med kvalitet/stabilitet/service/reperation værksted
Avatar billede logdog Nybegynder
24. januar 2011 - 08:03 #2
Ingen andre der vil byde ind med noget?
Avatar billede logdog Nybegynder
25. januar 2011 - 12:27 #3
Død tråd ser det ud til.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2011 - 12:57 #4
ibm thinkpad kan anbefales ,selv kører jeg med en ibm tp60 og den har nu kørt i 4 år uden problemer