Avatar billede chrcms Novice
22. januar 2011 - 17:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 2008 R2 Server DHCP fejl

Hej Alle

jeg prøver at sætte en DHCP server på min windows server 2008 R2

Jeg kører igennem med at "add roles" og udfylder alle tingene.

Den kommer så frem med en fejl i enden, hvor den skriver at den ikke kunne udføre det!!

Hvis jeg så prøver at trykke start server bagefter så siger den

DHCP Server could not be startet

The dependency service or group failed to start

Mangler jeg at starte noget op ? eller hvad sker der lige, synes ikke at kunne finde andet andre steder på nette!
Avatar billede chrcms Novice
22. januar 2011 - 20:46 #1
Selv fixet det
Avatar billede chrcms Novice
22. januar 2011 - 20:46 #2
Der manglede at blive startet en masse services ;)