Avatar billede ttrold Praktikant
24. januar 2011 - 21:22 Der er 1 løsning

NASDAQ langsom

Kære Venner

Vi har en QNAP NAS sat til vores router, men det kører rent ud sagt rigtigt dårligt. Den er sat til routeren med kabel. Er der nogle routerinstillinger jeg skal være opmærksom på? - Eller noget andet som kan influere på dens ydeevne.

De andre computere på netværket har adgang til den gennem det trådløse. Når de er linket med kabel kører det noget bedre, men der er ingen tvivl om at den trådløse forbindelse til den kører ALT ALT for ringe.

Jeg håber i kan hjælpe.

Lasse
Avatar billede ttrold Praktikant
14. august 2012 - 16:02 #1
lukker denne da der ikke er kommet nogle svar. problemet er ikke løst.