Avatar billede klas Juniormester
05. januar 2000 - 18:57 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

vi arbejder i øjeblikket på . . ..

http://www.klas.dk/cosmic.asp

er der nogle der vil komme med et parhurtige kommentarer omkring beta versionen af dette site ? er der nogle fejl etc. ?

/ Klas
Avatar billede cldu Nybegynder
05. januar 2000 - 19:31 #1
mere farve på. :-)
Avatar billede klas Juniormester
05. januar 2000 - 19:51 #2
joe . . det kunne godt passe . . det er også mest den øverste top jeg er interseret i kritik af . .det er til et lille netværk af sider som skal have den samme headder . .men forskellig main sider . .den jeg har der er bare hurtigt lavet i samme design som cosmic.dk er lavet i nu . .  det er meningen af de forskellige sider alle skal have forskellige farver :o)
Avatar billede thajs Nybegynder
05. januar 2000 - 20:44 #3
Det billede du har i venstre side kunne man muligvis ligge i begge sider?
Og hvis du lavede den samme baggrund øverst oppe hvor billedet også er - baggrundsfarven skal være den samme som på billedet. Den lidt mørkere blå farve så hovedet kun er vist i eeen farve!
Avatar billede fico Nybegynder
05. januar 2000 - 20:49 #4
Arbejd du bare videre med det.
Det er godt lavet.....
Jeg kan sgu ikke skrivet andet...
Så...13 på 13 skalaen.
Avatar billede bromer Nybegynder
05. januar 2000 - 21:49 #5
En totalt god side. Måske en log ind ud ting kunne være en god ting, så folk selv f.eks. kunne add links og downloads

Karakter 11 eller 13
Avatar billede klas Juniormester
05. januar 2000 - 23:01 #6
der kommer nok også noget login ting . .men det med cosmic som der står på siden er bare et eksempel . .det var funktionaliteten jeg vill have lidt kritik på :o)

især i netscape
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2000 - 01:06 #7
Jo ikke værst. Lad os se når i kommer længere frem med Siten. Skal det være en underholdningssite, skal der nok lidt mere pift på. Idéen er god nok. Husk evt. et sted til kommentare, og lav en lille anmeldelse på det i præsentere på Siten. Det lover godt.

Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2000 - 01:22 #8
He he bare rolig der kommer massere af plads til kommentare og anmeldelser . . det skulle gerne blive et rimeligt stort site  :)

Men igen. . . det jeg er interseret i er at få at vide om den virker i forskellige browsere som fx. netscape
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2000 - 01:29 #9
Virker fint i Opera, ingen problemer.
Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2000 - 01:38 #10
kult nok :) det giver 20 Eksperten.dk værdimærker af en pålydende værdi på 1 points.
Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2000 - 01:47 #11
øøøh . . eksperten har vist nogle fejl . . . jeg valgte 100% sikkert kun at give dig 20 points - . . men du fik allesammen og nu er spørgsmålet lukket :(
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2000 - 08:25 #12
Vil du gerne have åbent et tillægsspørgsmål så bromer og fico også kan få deres point?
Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2000 - 14:02 #13
njae  . .  de overlever nok . .  og du skrev jo også noget af det jeg ville høre så det er ok . . . . det jeg brokkede mig over var mere at den der points fordelings funktion ikke virkede efter hensigten.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2000 - 00:25 #14
Ok, ellers sig til, hvis du fortryder :o)
Avatar billede motu Nybegynder
09. januar 2000 - 11:58 #15
godt lavet, dejligt blødt og
behageligt at se på.

9@10