Avatar billede thegenuine Praktikant
28. januar 2011 - 10:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Specifik værdi i celle, sender mail tilhørende specifik værdi..

Mojn,

Jeg har en opgaveliste i excel, hvor jeg beskriver mine opgaver i mit projekt. Listen indeholder bla. en kolonne med "Opgavebeskrivelse", "Opgaveansvarlig", "Deadline", etc. Jeg har to opgaveansvarlige i mit projekt - fx. OA1 og OA2

Mit spørgsmål er:
Hvis jeg påfører værdien "OA1" i "Opgaveansvarlig"-kolonnen i cellen (fx. B2), fx. OA1, er det så muligt at få excel til at sende en mail til OA1s mail, der så fortæller OA1, at han har fået tildelt en opgave i opgavelisten?

Jeg håber mit spørgsmål er forståligt.

/Søren
Avatar billede supertekst Ekspert
28. januar 2011 - 10:50 #1
Ja - via VBA er det muligt..
Avatar billede thegenuine Praktikant
30. april 2011 - 10:11 #2
Lukker