Avatar billede djmaster Nybegynder
30. januar 2011 - 12:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køling til GTX 275 grafikkort

I min computer sidder et GeForce GTX 275 grafikkort, nærmere bestemt denne: http://www.sparkle.com.tw/product_detail.asp?id=100&sub_id=301.

Under afvikling af nyere spil, så bliver den noget varm (90 grader målt med Riva-tuner), og så larmer den meget.

Er der nogen der kender en god og støjsvag køler der passer til denne GPU?
Jeg forstiller mig noget i prislejet omkring 2-300 kr.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Eller evt. kender en hjemmeside der anmelder sådanne GPU kølere.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2011 - 14:19 #1
lidt dyrere men de er ganske gode til at køle

du skal bare være en lille smule fiks på fingrene og følgevejledningen men ellers ring dem op

http://www.coolerkit.dk/arctic_cooling_accelero_xtreme_gtx_pro-p-1363.html

m.v.h
Avatar billede djmaster Nybegynder
31. januar 2011 - 19:40 #2
Ja, har godt nok haft kig på sådan en, men synes prisen var lidt høj. Har du haft erfaring med at montere denne, eller andre artic på en GPU?
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2011 - 07:29 #3
har set 2 på forskellige kort med forskellige kølere og de virkede
husk den SKAL være passer
sådan set har du ikke andet valg end at finde en der køler bedre end den der sidder på - valget er jo et andet grafikkort

som skrevet skal man være lidt fiks på fingrene men der følger en udførlig brugs vejledning med

m.v.h
Avatar billede djmaster Nybegynder
03. februar 2011 - 16:41 #4
Ligger du ikke et svar.

Så får jeg lukket her, tror ikke der kommer så mange flere input.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2011 - 17:18 #5
hvis du kunne bruge det ok